Monday, October 17, 2016

ABBA Ring, Ring (Bara Du Slog En Signal)

Welcome to feriadeldibujoholachao.blogspot.com

ABBA Ring, Ring (Bara Du Slog En Signal) Lyrics, singer by ABBA

Tyst och d�d �r telefon
St�r d�r n�stan som ett h�n
Inte ringer du och s�ger �lsklig nu som du gjorde
Allting �r s� tyst mot f�rr
Ingen knackar p� min d�rr
Det som lockat mig frestar inte, nej, som det borde
Inget roar mig just nu
Ingen annan bara du! �h

Ring ring! Bara du slog en signal
Ring ring! Tystnaden �r s� total
Ring ring! Skingra den oron som mal
Om jag fick en signal, tog jag ett spr�ng
Hj�rtat gjorde en volt, ding-dong bing-bong!
Om du ring-ring-ringde en endaste g�ng!
Om du ring-ring-ringde en endaste g�ng!

Att en telefon kan va'
Lika tyst varenda dag
Om det vore s�, det var n�t fel �nd�, men desv�rre...
Om den bara sa ett knyst
Om den inte blott var tyst
Om jag fick n�n l�n f�r n�n enda b�n av v� Herre!
Inget roar mig just nu
Ingen annan bara du! �h

Ring ring! Bara du slog en signal
Ring ring! Tystnaden �r s� total
Ring ring! Skingra den oron som mal
Om jag fick en signal, tog jag ett spr�ng
Hj�rtat gjorde en volt, ding-dong bing-bong!
Om du ring-ring-ringde en endaste g�ng!
Om du ring-ring-ringde en endaste g�ng!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.